Opcje
Twoje miejsce: Strona główna » Oferta » Oprogramowanie » Środki trwałe WF-bEST BIURO
poniedziałek, 30 Gru 2024

Środki trwałe WF-bEST BIURO


  • Szczegóły produktu
  • Zadaj pytanie o ten produkt
  • Komentarze klientów

WF-bEST dla Windows to system ułatwiający ewidencjonowanie, aktualizację, inwentaryzację środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz pozostałych składników majątku. WF-bEST ułatwia zarządzanie majątkiem firmy zarówno przedsiębiorstwom, jak i biurom rachunkowym prowadzącym dla klientów ewidencję środków trwałych.

 

Pełna obsługa majątku przedsiębiorstwa

WF–bEST przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia. Program automatycznie nalicza odpisy amortyzacyjne wg różnych kluczy, z uwzględnieniem takich operacji jak ulepszenie, przeszacowanie, sprzedaż, czy likwidacja. Z wszystkich czynności tworzone są automatycznie noty księgowe na potrzeby systemu finansowo-księgowego.

 

Nowoczesny system raportowania

Wszystkie analizy, wydruki oraz dokumenty oferowane przez program WF-bEST są wykonane w narzędziu Crystal Reports. Dzięki temu są one czytelne i przejrzyste. System daje użytkownikowi możliwość generowania własnych zestawień, dostosowanych do jego potrzeb, a także poprawiania istniejących.
WF-bEST wyposażony jest w zaawansowane filtry oraz mechanizmy analizy danych pozwalające na uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji w oczekiwanym przez użytkownika układzie.

 

WF-bEST BIZNES

Możliwa jednoczesna praca wielu użytkowników, obsługa maksymalnie 3 firm.
• Ewidencja środków trwałych (w tym niskocenowych) i wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz inwestycji
• Niezależna amortyzacja bilansowa i podatkowa
• Amortyzacja metodą jednorazową, liniową, degresywną oraz indywidualną (plan ustalany dowolnie przez użytkownika)
• Możliwość ustalenia odpisów miesięcznych/ kwartalnych/rocznych
• Ewidencja wszystkich wykonanych operacji z możliwością ich wycofania
• Generowanie standardowych dokumentów (OT, LT, LC, PT, PK, MT, ZT) oraz ewidencja dokumentów zakupu
• Wyłączenia z amortyzacji – sezonowe, do odwołania lub na dowolny okres
• Przyporządkowanie środków do dowolnych grup, miejsc, stanowisk (centrów) kosztowych, osób odpowiedzialnych
• Elastyczny sposób dekretacji i pełna współpraca z programem WF-FaKir
– ewidencja zmian miejsc użytkowania środka trwałego i osób odpowiedzialnych
– operacje: przyjęcie do użytkowania, amortyzacja, sprzedaż, likwidacja, częściowa sprzedaż i częściowa likwidacja (także o wybrany składnik), ulepszenie (w tym o wprowadzany składnik), przeszacowanie, nieodpłatne przekazanie, zmiana miejsca użytkowania, zmiana osoby odpowiedzialnej, korekta amortyzacji i korekta planu
• Mechanizmy filtrowania i analizy danych, tworzenia różnorodnych raportów i zestawień, z możliwością przeglądana na ekranie i drukowania
• Obsługa czytnika kodów kreskowych
• Tworzenie inwentaryzacji

 

WF-bEST BIURO

Możliwa jednoczesna praca wielu użytkowników, obsługa dowolnej ilości podmiotów.
• Pełna funkcjonalność wariantu BIZNES
• Szereg funkcji usprawniających pracę biur rachunkowych

 

 

Korzyści z użytkowania programu WF-bEST

• Pełna kontrola nad posiadanym przez przedsiębiorstwo majątkiem
• Automatyczne wykonywanie wszystkich niezbędnych operacji na środkach trwałych i wyposażeniu
• Automatyczna wymiana danych z programem WF– FaKir








Informacja: Schrup ciasteczko razem z nami! Ta strona używa cookies, nie musisz się obawiać - one Ciebie nie ugryzą :) Więcej o nich przeczytasz w naszej polityce prywatności..

Zakceptuj pliki ciasteczka od naszej strony.

EU Cookie Directive Module Information